Kreatív kísérletek 9. / Szabó Ádám Gerhes Gábor "Sok természet" című művét mutatja be
Esemény | 2012. május 9. 17:00
Hogyan használjuk a technológiát, az internetet, a képszerkesztő programokat műalkotások létrehozásában? A résztvevők közösen megpróbálkozhatnak majd egy játékos kísérletben a Sok természethez hasonló képek készítésével.
Kreatív kísérletek 9.
A foglalkozást vezető Szabó Ádám 1999-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem szobrász szakán Körösényi Tamás növendékeként. Szobrászati munkájában rögtönzött stúdiószerű körülmények között folyamatosan fotózza a készülő szobrokat és ezekből a fázisfotókból rövid animációkat készít, amelyeket installációszerűen együtt mutat be az elkészült szobrokkal. A szobrok készülésének folyamatán keresztül más folyamatok, mozgások megjelenítése illetve a dinamikus mozgókép és a statikus tárgy kapcsolata izgatja.
Az alkotóműhelyt inspiráló, az ICA-D gyűjteményéből kiválasztott mű:
Gerhes Gábor: Sok természet I-XXV (2008, c-print, egyenként 42,5x52,5 cm) című alkotása.
A foglalkozáson Gerhes Gábor képszerkesztési módszeréről lesz szó. Hogyan használjuk a technológiát, az internetet, a képszerkesztő programokat műalkotások létrehozásában? A résztvevők közösen megpróbálkozhatnak majd egy játékos kísérletben a Sok természethez hasonló képek készítésével.
A foglalkozást vezető Szabó Ádám 1999-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem szobrász szakán Körösényi Tamás növendékeként. Szobrászati munkájában rögtönzött stúdiószerű körülmények között folyamatosan fotózza a készülő szobrokat és ezekből a fázisfotókból rövid animációkat készít, amelyeket installációszerűen együtt mutat be az elkészült szobrokkal. A szobrok készülésének folyamatán keresztül más folyamatok, mozgások megjelenítése illetve a dinamikus mozgókép és a statikus tárgy kapcsolata izgatja.
Az alkotóműhelyt inspiráló, az ICA-D gyűjteményéből kiválasztott mű:
Gerhes Gábor: Sok természet I-XXV (2008, c-print, egyenként 42,5x52,5 cm) című alkotása.
A foglalkozáson Gerhes Gábor képszerkesztési módszeréről lesz szó. Hogyan használjuk a technológiát, az internetet, a képszerkesztő programokat műalkotások létrehozásában? A résztvevők közösen megpróbálkozhatnak majd egy játékos kísérletben a Sok természethez hasonló képek készítésével.